środa, 14 maja 2014

nowy początek - niezmienna ja

Mój wcześniejszy blog czas-czekania.blog.onet.pl powstał, abym mogła dzielić się z innymi moim życiem. Pisanie szło mi marnie. Wciąż wydawało mi się, że to, co mnie nurtuje niespecjalnie interesuje obcych ludzi. Nie miałam pomysłu jak zainteresować innych i nie wiedziałam, czy tak naprawdę tego chcę.

Ale przyszedł taki moment, że wśród wielu dziesiątek, a może i setek blogów, znalazłam swoją drogę. Jestem na jej początku. Ale jest taka ekscytująca.

Od kilku miesiący dzielę się na blogu moimi pracami. Zafascynował mnie papierowy świat okolicznościowych kartek, zaproszeń, tagów i albumów. Wsiąkłam!

Ciągle podglądam moje koleżanki, które z wielkim zaangażowaniem udzieląją się w scrapbookowym świecie. Uczę się od nich, obserwuję, czasem podejmuję wyzwania.

Zaczynałam od "czasu czekania", ale że wreszcie nie czekam - znalazłam, to najbliższa mi osoba zaproponowała re-branding. Nie bardzo chciałam o tym myśleć, bo już do "czasu czekania" przywykłam. Ale od kilku dni wciąż chodziło mi to po głowie. Przecież to nie jest czekania czas, tylko działania! A moje działanie to maleńkie rękodzieło, to co nazwane jest kraftem. I narodziła się kraftowa-em!

Zatem od dziś zapraszam tutaj. Mam nadzieję, że będę mogła załączać tu dużo zdjęć. Że nie spotkają mnie ogranicznia przydzielonej mi pojemności dysku i że wreszcie będę mogła pokazać gdzie bywam i od kogo się uczę oraz gdzie zgłaszam moje prace.

Wita Was KRAFTOWA-EM :-)

1 komentarz: