wtorek, 10 czerwca 2014

Blog Hop - zabawa z Agaterią

Mimo, że nie produkuję zbyt wielu prac to chętnie zaglądam w różne miejsca w poszukiwaniu inspiracji. Odkąd zaczęłam robić kartki i obdarowywać nimi bliskich, ciągle mam w głowie nowe pomysły. I często szukam detali, które dopełnią mó pomysł.
Przeglądam więc blogi sklepowe i oto dziś znalazłam się na Agateria, (tam jest tak pięknie i inspirująco), i spotkałam wesołą zabawę - BLOG HOP.


 

Przeszłam wszystkie kroki i odkryłam hasło:

TO MOŻLIWOŚĆ SPEŁNIANIA MARZEN SPRAWIA, ŻE ŻYCIE JEST TAK FASCYNUJĄCE.

Czy to nie jest czysta prawda?
Życie to wyzwanie, życie to dynamizm. A marzenia są właśnie po to, aby je spełnić!! I niech nic tego nie zmienia.

A Agateria?? Tam mnóstwo nowości. I w ogóle masa pięknych przydasi - dla mnie najpiękniejsze są tekturki. Marzę o nich. I wiem, że to jest marzenie, które niebawem się spełni.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz